Vodafone România lansează VODAFONE CLUB, noul program de loialitate pentru clienţi

  Pe 28 ianuarie 2021, Vodafone România a lansat VODAFONE CLUB, programul de loialitate adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice care beneficiază de abonamente şi cartele preplătite, precum şi clienţi Vodafone Business. Utilizatorii se vor putea bucura de ofertele programului, în care vor regăsi multe dintre cele mai cunoscute branduri din România.

Branduri de renume şi reduceri substantiale disponibile direct in My Vodafone

Programul de loialitate VODAFONE CLUB este conceput pentru a arata aprecierea fata de utilizatorii de servicii mobile si de a recompensa increderea acestora in prima retea de telefonie mobila digitala din Romania.

Prin intermediul programului recent lansat, Vodafone isi doreste sa ofere clientilor sai flexibilitate, acces la produse si servicii de calitate, precum si oportunitatea de a alege beneficiul dorit in functie de nevoile cotidiene. Astfel, utilizatorii au acces, simplu si rapid, direct in aplicatia My Vodafone, sectiunea „Program de loialitate”, la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse si servicii variate, de la comercianti consacrati. Lista de parteneri si ofertele vor fi actualizate periodic.

Reducerile se vor rezerva direct in aplicatie, printr-un simplu click, iar clientii vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care il vor folosi la achizitia de produse sau servicii la pret redus, atat online, cat si in locatiile fizice ale partenerilor. Ofertele vor acoperi categorii variate, pentru a satisface o gama larga de preferinte: sport, sanatate, educatie, moda, culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii si pentru casa.

Printre partenerii din VODAFONE CLUB se numara: 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Carturesti, Deichmann, Domino’s Pizza, Arthur, Jerry’s Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.

Clienţii Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria.

Lista completă este disponibilă în secţiunea dedicată din aplicaţia mobilă:  My Vodafone.

Mai mult decat atât, în fiecare luna toţi clienţii se vor putea bucura de reduceri de top, disponibile exclusiv in luna curenta, sub denumirea de OFERTA LUNII. Spre exemplu, in luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de pana la 50% la serviciile de fitness si nutritie de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de reţeaua de sănătate Regina Maria.

Programul de loilalitate VODAFONE CLUB va deveni disponibil în perioada urmatoare si pentru utilizatorii de servicii fixe.

Despre Vodafone

Vodafone este o companie lider in domeniul telecomunicatiilor în Europa şi Africa. Misiunea noastra este să „conectam pentru un viitor mai bun”, iar capabilitatile, experienta si prezenta noastra extinsa ne ofera oportunitatea unica de a sustine schimbarea pozitiva pentru societate. Retelele noastre mentin familiile, prietenii, afacerile si guvernele conectate si – asa cum a fost demonstrat clar in situatia generata de Covid-19 – avem un rol esential in mentinerea functionarii economiilor si a sectoarelor critice, precum educatia si asistenta medicala.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile si fixe in Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastra de tehnologie M-Pesa permite, in Africa, unui numar de peste 45 de milioane de oameni sa beneficieze de acces la plati mobile si servicii financiare. Operam retele mobile si fixe in 21 de tari si 48 de retele mobile partenere. La 30 septembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienti ai serviciilor TV si peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.

Susţinem diversitatea şi incluziunea prin politicile de concediu de maternitate şi parental, sprijinim femeile să-şi atingă potentialul cu ajutorul serviciilor de comunicatii si imbunatatind accesul la educatie si abilitati digitale pentru femei, tinere si pentru societate, in general. Tratam cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credinţă, cultură sau religie.

De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 şi până la net zero până în 2040, prin achiziţia de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operaţiunile sale şi prin reutilizarea, vânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de reţea care devin redundante.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com, urmăriţi-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectaţi-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *