Vodafone România continuă să înregistreze performanţe bune şi în pandemie. Baza de clienţi Vodafone din ţara noastră a atins valoarea de 10,798,349 clienţi la 30 septembrie 2020. Veniturile din servicii se află la valoarea de 195,1 milioane de euro

Conform unui comunicat de presă transmis pe adresa redacţiei noastre de Vodafone România, de către Matei Stoicescu PR Manager Corporate Communications, veniturile din servicii ale companiei de telefonie sunt de 195,1 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, înregistrând o scădere de 2.3% în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. Potrivit rezultatelor raportate pe 16 noiembrie 2020 de Vodafone Group Plc, principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, a companiei Vodafone România continuă să înregistreze performanţe bune, în ciuda contextului dificil din trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020. Veniturile din servicii se află la valoarea de 195,1 milioane de euro şi continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială. În comparaţie cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 2.3%. Baza de clienţi a Vodafone România a atins valoarea de 10,798,349 clienţi la finalul luni septembrie a anului curent. 


Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania: În trimestrul precedent, ne-am concentrat şi mai mult pe contribuţia adusă pentru reducerea decalajului digital, care are consecinţe dramatice în domenii cheie, precum educaţia, ce pot fi văzute acum atât de clar în contextul pandemic în care ne aflam. Fiecare elev trebuie să aibă acces la instrumentele necesare, astfel încât să poată beneficia de educaţie digitală şi ne angajăm să facem acest lucru posibil. Este nevoie de mult efort, dar cred că dacă acţionăm împreună putem realiza lucruri grozave. Sprijinul nostru pentru educaţie a cuprins mai multe iniţiative în ultimele luni. Prin campania Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă”, am reuşit să ajungem la o sumă de aproape 200.000 de euro, cu sprijinul Fundaţiei Vodafone România care a dublat donaţiile strânse. Aceste fonduri sunt utilizate pentru noii beneficiari ai programului educaţional „Şcoala din valiză”, care vor avea astfel tablete şi servicii de comunicaţii care să le permită să continue să înveţe. În paralel, am continuat să extindem programul „Şcoala din valiză” la mai multe şcoli din mediul rural, dezvoltând soluţii de comunicaţii, precum şi prin furnizarea de echipamente şi solutii de învăţare pentru elevi şi profesori. De asemenea, vom furniza peste 100.000 de tablete cu servicii de comunicatii mobile în cadrul licitaţiei lansate de Ministerul Educaţiei.


În acest trimestru, am marcat o nouă etapă în calatoria noastră de a deveni un operator convergent prin lansarea serviciului inovator Vodafone TV şi a noilor oferte de servicii fixe şi mobile. Acum, românii au posibilitatea de a se bucura de cea mai extinsa grila de programe TV lineare si de cea mai cuprinzatoare librarie video on demand prin intermediul primului mediabox 4K de pe piaţă. Clienţii pot beneficia de o interactivitate perfectă între dispozitive, ceea ce asigură utilizatorilor flexibilitate şi o adevărată experienţă multi-ecran, dar şi funcţii avansate care le permit să aleagă când şi unde să vizioneze programele lor preferate sau să controleze conţinutul pe care îl urmăresc, inclusiv emisiuni TV live.

Ne vom continua misiunea de a contribui la dezvoltarea Romaniei digitale şi de a crea un viitor mai bine conectat şi mai rezilient. Personal, consider că toată lumea, de la companii până la autorităţi, trebuie să continue să acţioneze cu determinare pentru a depăsi această criză pandemică şi să lucreze împreună pentru a reconstrui Romania”.


Despre Vodafone


Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicaţiilor în Europa şi Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilităţile, experienţa si prezenţa noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susţine schimbarea pozitivă pentru societate. Reţelele noastre menţin familiile, prietenii, afacerile şi guvernele conectate şi – asa cum a fost demonstrat clar în situaţia generată de Covid-19 – avem un rol esenţial in menţinerea funcţionarii economiilor şi a sectoarelor critice, precum educaţia şi asistenţa medicală.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile şi fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plaţi mobile şi servicii financiare. Operăm reţele mobile şi fixe în 21 de tari şi 48 de reţele mobile partenere. La 30 iunie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.

Susţinem diversitatea şi incluziunea prin politicile de concediu de maternitate şi parental, sprijinim femeile să-şi atingă potenţialul cu ajutorul serviciilor de comunicaţii si îmbunătăţind accesul la educaţie si abilităţi digitale pentru femei, tinere şi pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credinţă, cultură sau religie.

De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025, prin achiziţia de 100%”. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *